[zoekmachine adverteren]

ben jij zichtbaar via betaalde resultaten?

Laat de specialisten van AdBlendr je Google & Bing advertenties beheren en vertrouw op onze kennis & ervaring om je bedrijf te laten groeien.

op zoek naar meer bezoekers?

Heb je een Google Ads campagne maar levert deze niet het gewenste resultaat of heb je niet voldoende kennis om het maximale eruit te halen?

Google Ads

Als bijna iedereen van alles zoekt via Google dan moet je hier natuurlijk zichtbaar zijn.

Wil je iets leren over zoekmachine adverteren? Bekijk onze blogs.

veel gestelde vragen over zoekmachine adverteren?

Waarom zoekmachine adverteren?

Als een website bijvoorbeeld 3% conversie heeft, en dat behaald met 1000 bezoekers, dan betekent dat dat 970 website bezoekers niet hebben geleid tot wat je doel is. Om te groeien met je website moet je dus het aantal bezoekers verhogen of je conversie percentage verhogen. Bezoekers verhogen kan d.m.v. seo optimalisatie, funnel optimalisatie of door meer te gaan adverteren (SEA). Conversie verhogen doe je door te kijken naar je huidige conversie funnel, en deze te optimaliseren.

Wat is SEA?

Conversie optimalisatie, ofwel CRO gaat over optimaliseren van het proces om je doelen te bereiken. Dus je wilt meer resultaat bereiken uit het verkeer dat je website genereert.

Waarom is SEA belangrijk?

Conversie optimalisatie in SEO is: proberen te zorgen dat je d.m.v. je organische ranking een zo goed mogelijke titel en beschrijving meegeeft, die in de Google SERP (search engine result page) zodat de kans dat je bezoeker je gewenste doel behaalt zo groot mogelijk is. Het is dus belangrijk dat de informatie die de potentiële bezoeker in de google rankings leest perfect aansluit op de zoekintentie.

Wat betekent SEA?

Conversie optimalisatie in SEO is: proberen te zorgen dat je d.m.v. je organische ranking een zo goed mogelijke titel en beschrijving meegeeft, die in de Google SERP (search engine result page) zodat de kans dat je bezoeker je gewenste doel behaalt zo groot mogelijk is. Het is dus belangrijk dat de informatie die de potentiële bezoeker in de google rankings leest perfect aansluit op de zoekintentie.

Waarom SEA inzetten?

Er zijn verschillende methodes om je conversie ratio te optimaliseren. Je kunt hiervoor A/B testen, je kunt heatmaps inzetten, je kunt mouse-tracking gebruiken of eye-tracking om er een paar te noemen. Conversie optimaliseren is een stappenplan waarbij je continu weer opnieuw test, om de maximale conversie te behalen.

Hoe werkt SEA?

Conversieoptimalisatie of conversie ratio optimalisatie (CRO) is een methode voor het verbeteren van het percentage bezoekers op een website dat jouw gewenste actie uitvoert. Dit kan bijvoorbeeld een aanmelding, een aankoop of het bezoeken van een pagina zijn. We spreken hier van CRO, wat staat voor Conversion Rate Optimization.

Wat kost SEA?

Door conversie optimalisatie toe te passen ben je in staat om het gewenste resultaat te beinvloeden. Door conversie optimalisatie kan je je omzet verhogen, terwijl je je kosten verlaagd. Conversie optimalisatie is dus van enorm belang om een zo hoog mogelijk rendement te behalen.

Wat is SEA en SEO?

Door conversie optimalisatie toe te passen ben je in staat om het gewenste resultaat te beinvloeden. Door conversie optimalisatie kan je je omzet verhogen, terwijl je je kosten verlaagd. Conversie optimalisatie is dus van enorm belang om een zo hoog mogelijk rendement te behalen.

[zoekmachine adverteren]

wil je in zoekmachines adverteren?

Laten we samenwerking!