[CONVERSIE OPTIMALISATIE]

CONVERSIE OPTIMALISATIE SPECIALIST

Order waarde te laag? Meer rendement behalen? Geen idee waarom bezoekers afhaken?
Met conversie optimalisatie naar een beter resultaat!

wat als je de conversie met 2 tot 5 maal verhoogd, tegen dezelfde kosten?

ecommerce

De gemiddelde e-commerce conversie ligt tussen de 2% en 5% voor webwinkels in het MKB segment.

leadgeneratie

De gemiddelde conversie voor websites die leads genereren ligt tussen de 4% en 7%  in het MKB segment.

ecommerce

De gemiddelde e-commerce conversie ligt tussen de 2% en 5% voor webwinkels in het MKB segment.

leadgeneratie

De gemiddelde conversie voor websites die leads genereren ligt tussen de 4% en 7%  in het MKB segment.

digital marketing

[conversie optimalisatie specialist]

Wij optimaliseren jouw conversie!

Onze specialisten werken volgens de CRO piramide en weten precies wat er nodig is om je conversie te verbeteren. Of je nu op zoek bent naar leads of naar meer omzet voor je webshop, met conversie ratio optimalisatie behaal je een hoger rendement!

Wil je iets leren over conversie optimaliseren? Bekijk onze blogs.

veel gestelde vragen over conversie optimalisatie?

Waarom is conversie optimalisatie belangrijk voor groei?

Als een website bijvoorbeeld 3% conversie heeft, en dat behaald met 1000 bezoekers, dan betekent dat dat 970 website bezoekers niet hebben geleid tot wat je doel is. Om te groeien met je website moet je dus het aantal bezoekers verhogen of je conversie percentage verhogen. Bezoekers verhogen kan d.m.v. seo optimalisatie, funnel optimalisatie of door meer te gaan adverteren (SEA). Conversie verhogen doe je door te kijken naar je huidige conversie funnel, en deze te optimaliseren.

Wat betekent Conversie optimalisatie?

Conversie optimalisatie, ofwel CRO gaat over optimaliseren van het proces om je doelen te bereiken. Dus je wilt meer resultaat bereiken uit het verkeer dat je website genereert.

Wat is conversie optimalisatie in SEO?

Conversie optimalisatie in SEO is: proberen te zorgen dat je d.m.v. je organische ranking een zo goed mogelijke titel en beschrijving meegeeft, die in de Google SERP (search engine result page) zodat de kans dat je bezoeker je gewenste doel behaalt zo groot mogelijk is. Het is dus belangrijk dat de informatie die de potentiële bezoeker in de google rankings leest perfect aansluit op de zoekintentie.

Hoe optimaliseer je de conversie ratio?

Er zijn verschillende methodes om je conversie ratio te optimaliseren. Je kunt hiervoor A/B testen, je kunt heatmaps inzetten, je kunt mouse-tracking gebruiken of eye-tracking om er een paar te noemen. Conversie optimaliseren is een stappenplan waarbij je continu weer opnieuw test, om de maximale conversie te behalen.

Wat is Conversie optimalisatie?

Conversieoptimalisatie of conversie ratio optimalisatie (CRO) is een methode voor het verbeteren van het percentage bezoekers op een website dat jouw gewenste actie uitvoert. Dit kan bijvoorbeeld een aanmelding, een aankoop of het bezoeken van een pagina zijn. We spreken hier van CRO, wat staat voor Conversion Rate Optimization.

Waarom conversie optimalisatie?

Door conversie optimalisatie toe te passen ben je in staat om het gewenste resultaat te beinvloeden. Door conversie optimalisatie kan je je omzet verhogen, terwijl je je kosten verlaagd. Conversie optimalisatie is dus van enorm belang om een zo hoog mogelijk rendement te behalen.

[conversie optimaliseren]

Wil je jouw conversie optimaliseren? Laten we samenwerking!