[online marketing blog]

wil je wat leren?

Vul hieronder dan je emailadres in of bekijk onze blogs.

3 Redenen om niet te wachten met SEO

3 Redenen om niet te wachten met SEO

Je hoort vaak mensen met het idee dat SEO niet veel voor je doet als je het merendeel van je klanten via referenties krijgt. Hoewel er bedrijven zijn die nog meer van SEO kunnen profiteren dan anderen is zonder twijfel wel degelijk ruimte voor bijna ieder bedrijf om...

5 Google Ads tips om gelijk resultaat te zien

5 Google Ads tips om gelijk resultaat te zien

Aan de slag met Google Ads (voorheen Google AdWords) is eenvoudig en het verbrassen van een advertentiebudget is zelfs nog eenvoudiger. Maar hoe bereik je wel de gewenste resultaten? Veel eigenaren van kleine bedrijven maken gebruik van het advertentieplatform van...

De belangrijkste factor in je Google Ads campagne

De belangrijkste factor in je Google Ads campagne

Wil je weten wat de meest kritieke factor is die het verschil maakt tussen een succesvolle en een slechte Google Ads campagne? De belangrijkste factor is niet copywriting, kwaliteitsscores, landingspagina optimalisatie of dure research tools. Deze dingen zijn allemaal...

Hoeveel kost zoekmachine optimalisatie?

Hoeveel kost zoekmachine optimalisatie?

Het is altijd lastig om een exact prijskaartje aan zoekmachine optimalisatie te hangen. Hoewel zoekmachine optimalisatie (oftewel SEO) niet super moeilijk is, zijn er een grote hoeveelheid specifieke punten waar je rekening mee moet houden gebaseerd op jouw situatie....

Samenhang is het geheim naar Google Ads succes

Samenhang is het geheim naar Google Ads succes

'Samenhang' is het geheim van Google Ads succes Of je nu pas begonnen bent met Google Ads of al talloze campagnes hebt gemaakt, je zult vroeg of laat een keer te maken krijgen met 'campagne tunnel visie'. Dit gebeurt als je te veel focust op de kleine details van je...

[TIJD VOOR VERANDERING]

Klaar voor een échte Digital Marketing Verandering?

Let’s Talk!

Hulp nodig? Chat met een expert